• وبلاگ : سيب صبح
  • يادداشت : عامل انفجار دستگير شد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    خيلي خوشحالم از اينكه جريان پشت پرده ي اين مسئله كه حسابي هممون رو بهم ريخته بود بلاخره رو شد ( گرچه همون طور كه جناب آقاي محسني اژه اي فرموند گويا همچنان ادامه دارد ... ) تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل !

    چند تا نكته هست كه بايد در اين مقال ياد آور بشم :‏

    اول اينكه خوب بود بنده رو در جريان پاسخي كه در سيب سرخ به كامنتم داده بوديد با خبر ميكرديد تا بيام و ببينم و نظر بدم !!

    دوم اينكه ممنونم از اينكه بعد از روشن شدن قضيه ي بمب گذاري خبرم كرديد چون حداقل اين طوري اومدم اينجا و فهميدم كه به كامنتم جواب داده شده بود !!

    و سوم اينكه ؛‏ اون سايتي رو كه معرفي كرده بوديد تا ارتباط آقاي انجوي و خاتمي رو در اون ببينم به نظرم خيلي معتبر نيست و بنده براي گرفتن همچين اطلاعاتي سعي ميكنم فقط به منابع معتبر رجوع كنم ، بنده هم موافقم كه صدا و سيما اين قضيه رو خوب پوشش نداد و مصاحبه اي هم با آقاي انجوي نشد ،‏اما دليلش رو ترجيح ميدم از خود آقا سيد بپرسم نه اينكه خودم قضاوت كنم !! ، صدا و سيما رو هم همچين سازمان مخالف حقوق خيلي از بزرگواران! نميبينم كه بتونم قبول كنم خصومت شخصي باعث شده با آقاي انجوي مصاحبه نشه !!

    ، ضمن اينكه صداي و سيماي ما الحمدلله! قبلا ثابت كرده كه تا چه حد حامي هنرپيشه ها و همكاران خودش هست ( و تا چه حد حامي علما و شهدا و ... ) !!!

    و چهارم اينكه ،‏بنده هم تا حدي با غريب آشنا موافقم ( ظاهرا عزيزان رهپويان مي بايست كمي صبوري ميكردن و هم سياست با مسئولين اطلاعات عمل ميكردن ، ايجاد زمينه براي همچين شلوغ بازي هايي از آقا سيد بعيد بود ( كه اينجا جاي غيبت نيست! و ما بايد منتظر نظر خود ايشون باشيم و من مطئنم كه حتما دليلي براي اين كار داشتن )

    و پنجم اينكه ؛‏

    شهدا رفتند و ما مونديم و .... تو سر و كله ي هم ميزنيم !

    بسه

    تو رو قران بسه !

    هوالاول برادر گرامي جناب آقاي زارعي- سلام عليكم چندين نكته در اين باب:1. كامنت خود را با جمله(( حزب الله هم الغالبون)) شروع كرديد. گويا كه ما از طايفه منافقين و شما خود حزب اله هستيد كه بر ما غالب شده ايد!!2. بنده خبر رو از همين كامنت شما مطلع شدم و بسيار خوشحال از اين كه بالاخره عاملين اين جنايت دستگير شدند.اي كاش شما يكبار ديگر پست مرا مطالعه نماييد. بنده فقط در اين پست اين نكته را ياد آوري نمودم كه اي كاش مسئولين كانون تا اعلام رسمي موضوع فضا را متشنج نكنند و هنوز هم بر اين معتقدم.3. لازم است به اطلاع برسانم نه بنده و نه وبلاگم را تيك عصبي نگرفته است. بنده در مسافرت بودم و اين خبر را نيز از اين كامنت شما مطلع شدم. به هر حال خوشحالم از اينكه با برادر بزرگواري مثل شما آشنا شدم. مويد و منصور باشيد.هوالآخر
    پاسخ

    به نام دوست- آشناي من سلام- برادر گفتم اما نگفتم كه از دست اين حقير سراپا تقصير دلخور باشي-بنده اين قدر روسياه محضر الهي هستم كه اگه لطفش نباشه، باور كنيد اميد اين كه خداوند تو دسته‌ي بدها هم جا بهم بده، خودش خيلي كاره تا چه رسه به حزب‌اللهي ها و قس عليهذاه.- هدف هم از آوردن كلام حق تعالي، تاييد و تاكيد بر عمق مظلوميت اين عزيزان و شهادت عاشقاني بود كه چشم اميدشان فقط به مولا حسين عليه السلام بود و گناه شهادتشان هم همين نكته بود.- تيك عصبي هم يه شوخي و مزاح برادرانه بود، به دل نگيريد. آخه هرچه به وبلاگ حضرتعالي سر مي‌زدم، مي‌ديدم كه آرام در آرامش است.- به هر حال اگه سوء تفاهم شده و از بنده دلخوريد، حلال كنيد كه دل ما قد يه مورچه است، طاقت پريشاني خاطر خوبان را نداريم.- اين حقير هم از آشنايي و همسايگي در پارسي بلاگ خرسند و مشعوفم اگرچه نام و نشان بلندتان چندان براي اين كمترين مبرهن نيست. - باشد تا در پرتو عنايت حق، شاداب و شادكام و شكيبا و شكوفا باشيد. - به روز باشيد و بهروز-يا علي