• وبلاگ : سيب صبح
  • يادداشت : يك بمب و دو هوا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    هوالاول

    با سلام و تشكر از اظهار نظرتون.هدف از اين مكتوب بررسي اين موضوع كه آيا حادثه بوده و يا بمب گذاري نيست. در اين نوشته به روي آن تاكيد شده است كه گفتار مسئولين كانون موضع امنيت ملي را به چالش كشيده و يك دليل (( فرضي )) نيز براي اينكه مسئولين بخواهند موضوع را بمب گذاري جلوه دهند تذكر داده شده است. و اما همانطور كه ذكر شد نگارنده بر ان باور است ملتهب ساختن فضا ي جامعه به سود هيچ كس نيست و كاش برادران عزيزم و مسئولين محترم كانون قدري تحمل ميكردند تا از طريق مسئولين مربوطه موضوع اعلام شود. چرا كه سخنان انان جز التهاب فضاي جامعه چيزي را در پي نخواهد داشت. نوآور و شكوفا باشد.

    هوالآخر

    پاسخ

    سلام و ممنون از لطفتون- موضوع ملتهب ساختن و ... نيست و بنده هم با نظر شما كه بايد فضا را ملتهب نكنيم كاملا موافقم اما حقيقت هم چيز پنهان كردني نيست. وقتي دردي با دارويي مختصر قابل درمان است، چرا پنهان كنيم تا سرانجام به جراحتي بزرگ و چركين تبديل بشود؟!. - تا كي مي‌خواهيم اهم و في الاهم كنيم و از حقيقت بگريزيم؟! - متاسفانه همانطور كه در متن هم گفته شد استان فارس در زمينه‌ي اطلاعاتي و امنيتي دچار ضعف است. نمونه‌ي كوچك آن اغتشاش سه شبانه روزي شهر خفر شهرستان جهرم در استان فارس در دور اول انتخابات مجلس بود. در اين اغتشاشات به اماكن دولتي و عمومي بيش از 6 ميليارد تومان خسارت وارد شد و اوضاع به هيچ وجه تحت كنترل نبود تا نيروهاي ويژه و هيات اطلاعاتي زبده‌اي از مركز آمد و توانست با استفاده از رزم شبانه و همكاري اطلاعاتي بسيج محلي اوضاع را تحت كنترل در آورد. در اين اغتشاش تنها اداره‌اي كه سالم مانده بود، شبكه بهداشت و اورژانس بود. ساير ادارات در همان ساعات اوليه در آتش سوختند. - به هر حال گفتني زياد است. باز هم ممنون از لطفتان- به روز باشيد و بهروز- يا علي

    سلام عليكم

    فكر ميكنم براي بعضي مطالبي كه نوشتيد بايد سند معتبري ذكر كنيد تا قابل هضم تر بشه

    مثلا موانست آقاي انجوي با آقاي خاتمي و اينكه اين يكي از دلايلي بوده كه با ايشون در رابطه با بمب گذاري مصاحبه نشده . بزرگوار شما فكر ميكنيد اين دو مقوله چقدر به هم ارتباط دارند ؟

    باور كنيم كه هر كسي كه به نوعي با آقاي خاتمي همگرايي و موانست داشته و دارد از صفحه ي ديد محو شده ؟

    اين قابل پذيرش نيست بزرگوار

    لطفا مطالب رو معتبر و دقيق ارائه دهيد.

    متشكرم

    پاسخ

    سلام عليكم و رحمه الله - در رابطه با موانست آقاي انجوي با آقاي خاتمي، اگر در دنياي نت هم يك سرچ با موضوع انجوي نژاد و خاتمي كني كلي سند معتبر مي‌يابي - براي نمونه به لينك زير مراجعه كن:http://www.tiknews.org/display/?ID=29949&page=1برادر گرامي بنده نگفتم هر كسي كه با آقاي خاتمي موانست داشته، مطرود شده، بنده گفتم يكي از دلايلي كه رسانه‌ي ملي و ... كمتر به اين حادثه توجه نشان دادند، علتش موانست آقاي انجوي و آقاي خاتمي بوده است. آيا دليلي بهتر از اين مي‌خواهي كه اين كه صدا وسيما حتي يك بار هم تصوير آقاي انجوي نژاد را در اين زمينه پخش نكرد و با او مصاحبه‌اي در اين زمينه انجام نداد. گاهي يك تصادف پيش پا افتاده در يكي از خيابان‌هاي تهران مي‌افتد، صدا و سيما تا ته قضيه هم را در مي‌آورد و يا همان مرگ فلان هنرپيشه كه در متن صحبت شد و خيلي موارد ديگر كه صدا و سيما چه كله‌هايي برايش ايستاده و مي‌ايستد. اما چرا اين موضوع كه يك عده انسان بي‌گناه كه جرمشان فقط محبت اهل بيت(س) است، اين قدر كم اهميت جلوه داده شود؟! - براي پي بردن به عمق موضوع و يافتن ادله‌هاي روشن در اين زمينه كافي است يك سرچ در اين باره در دنياي وب بفرماييد تا همه چيز دستگيرتان شود.- باز هم از اظهار لطف شما ممنونم-به روز باشيد و بهروز- يا علي.